A TNS Media Intelligence felmérése szerint a pártok listaáron számítva csaknem 5,8 milliárd forintot fordítottak a választópolgárokért folytatott reklámhadjáratra az év első négy hónapjában - írja a Napi Gazdaság.
A legmélyebben a szocialisták nyúltak a zsebükbe, mivel több mint 2,2 milliárd forintnyi felületet foglaltak el a médiában, a közterületen és a mozikban. A Fidesz 1,86 milliárddal a második helyen végzett a költés alapján, és dobogós lett az SZDSZ is 857 millió forinttal.
A választópolgárokat nem csak a mért médiumokon keresztül próbálták meg elérni a pártok, az sms-ek, a hangüzenetek, a roadshow-k, a nagygyűlések, az ajándékok és a hirdetések legyártásának lehetséges küldéseiről azonban nincs felmérés. A hatályos jogszabály értelmében a az összes választókörzetben egyéni jelöltet állító pártok sem költhettek volna többet 386 millió forintnál kampányra.
A pártok körében ismét a köztér bizonyult a legnépszerűbbnek, egyedül a szocialistáknál előzte meg azt a televízió. A múlt héten a híradások szerint a kiragasztott plakátok fele még az utcákon díszelgett, holott a pártoknak már gondoskodniuk kellett volna az eltüntetésükről. A fennmaradt falragaszokat az önkormányzatok szedetik le, a költségeket pedig kiszámlázzák a pártoknak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A magyar lakosság kampányidőszakban több milliárd forintnyi hirdetést láthatott a tévében. Az MSZP a többi párthoz képest kiemelkedően sokat fordított a napilapokban megjelent hirdetésekre, az internetes közönségre viszont az SZDSZ költötte a legtöbbet. A pártok legaktívabban közvetlenül a választások előtt, márciusban és áprilisban üzentek a választópolgároknak, listaáron mindkét hónapban 2,2 milliárd forintnyi reklámot jelentettek meg.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


