A TNS Media Intelligence felmérése szerint a pártok listaáron számítva csaknem 5,8 milliárd forintot fordítottak a választópolgárokért folytatott reklámhadjáratra az év első négy hónapjában - írja a Napi Gazdaság.
A legmélyebben a szocialisták nyúltak a zsebükbe, mivel több mint 2,2 milliárd forintnyi felületet foglaltak el a médiában, a közterületen és a mozikban. A Fidesz 1,86 milliárddal a második helyen végzett a költés alapján, és dobogós lett az SZDSZ is 857 millió forinttal.
A választópolgárokat nem csak a mért médiumokon keresztül próbálták meg elérni a pártok, az sms-ek, a hangüzenetek, a roadshow-k, a nagygyűlések, az ajándékok és a hirdetések legyártásának lehetséges küldéseiről azonban nincs felmérés. A hatályos jogszabály értelmében a az összes választókörzetben egyéni jelöltet állító pártok sem költhettek volna többet 386 millió forintnál kampányra.
A pártok körében ismét a köztér bizonyult a legnépszerűbbnek, egyedül a szocialistáknál előzte meg azt a televízió. A múlt héten a híradások szerint a kiragasztott plakátok fele még az utcákon díszelgett, holott a pártoknak már gondoskodniuk kellett volna az eltüntetésükről. A fennmaradt falragaszokat az önkormányzatok szedetik le, a költségeket pedig kiszámlázzák a pártoknak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A magyar lakosság kampányidőszakban több milliárd forintnyi hirdetést láthatott a tévében. Az MSZP a többi párthoz képest kiemelkedően sokat fordított a napilapokban megjelent hirdetésekre, az internetes közönségre viszont az SZDSZ költötte a legtöbbet. A pártok legaktívabban közvetlenül a választások előtt, márciusban és áprilisban üzentek a választópolgároknak, listaáron mindkét hónapban 2,2 milliárd forintnyi reklámot jelentettek meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.