A nemzetközi kezdeményezéshez kapcsolódva a magyar McDonald's is a világ színpadára hívja vendégeit. A gyorsétterem lánc mától kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetőséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország McDonald's éttermében hirdetik majd az i'm lovin' it! szlogennel fémjelzett életérzést. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte.
A játékos kedvű és szerepelni vágyó McDonald's rajongóknak nincs más dolguk, mint a www.mcdglobalcasting.com - ra kattintani, és 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban imádnak az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szervezők szándéka, hogy az i'm lovin'it energiája és szellemisége tükröződjön a pályázatokban. A szöveg mellé digitális képet kérnek, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezők mindenféle - a hagyományostól eltérő - ötletet szívesen várnak.
A kampányba a hazai McDonald's is bekapcsolódik, így április 24-től a gyorsétterem magyar rajongóinak is megadatik a lehetőség, hogy a világ egyik legismertebb márkájának reklámarcai legyenek. A játékban való részvétel lehetőségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon megjelenő kommunikációval népszerűsíti.
"Reméljük, Magyarországról is sok érdekes és izgalmas történet érkezik majd a pályázatra. Örülnénk, ha a kampány segítségével egy magyar vendégünk fényképe is bejárhatná a világot" - mondta James Woodbridge, a magyar McDonald's marketing és kommunikációs igazgatója.
A játék június 5-ig tart, a szervezők eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók, és történetek alapján a McDonald's 25 győztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok előtt. A kiválasztott "sztárokat" ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a McDonald's éttermeiben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.