Folytatódott 2005-ben a magyar mozilátogatók számának évek óta tartó csökkenése. A Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint tavaly 12.45 millióan mentek moziba, mely 9%-os hanyatlást jelent a 2004-es esztendőhöz képest. A bevételek 7%-kal, 10.1 milliárd Ft-ra csökkentek - írja a Világgazdaság.
Folytatódott 2005-ben a magyar mozilátogatók számának évek óta tartó csökkenése. A Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint tavaly 12.45 millióan mentek moziba, mely 9%-os hanyatlást jelent a 2004-es esztendőhöz képest. A bevételek 7%-kal, 10.1 milliárd Ft-ra csökkentek – írja a Világgazdaság.
1997-ben még 16.8 millió nézőt vonzottak a mozik, ehhez képest még drámaibbnak fest a tavalyi szám. Szakértők a visszaesést részben a kevesebb kasszasikert hozó hollywoodi szuperprodukciónak tulajdonítják, a piacra kerülő közepes filmek ugyanis inkább otthoni DVD-zésre késztetik az érdeklődőket.
A mozibiznisz hanyatlását jelzi az is, hogy első alkalommal zárt be multiplex mozi hazánkban, az Új udvarban és az InterCom is 9 hazai érdekeltségének eladását tervezi.
Fény az éjszakában, hogy a magyar filmek továbbra is jól teljesítettek: az év végén moziba kerülő Egy szoknya, egy nadrág és a Csak szex és más semmi jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a január-október közötti 20%-os forgalomcsökkenést éves szinten 10% alá lehetett szorítani.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


