
Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
Amint arról korábban beszámoltunk, radikális átalakuláson megy keresztül a magyar Tesco, mely szeretné átalakítani a több sebből vérző hipermarket modellt egyfajta diszkont modellé, melynek keretében széles választékben kínálna rendkívül olcsó termékeket.
Világszerte jellemző tendencia a diszkont áruházak térnyerése és hazánkban is egyértelműen elmondható, hogy a vásárlók többsége előtérbe helyezi az árat a minőséggel szemben. Az átalakulással a Tesco igyekszik felkészülni az Aldi és a Wal-Mart piacra lépésére.
Az alacsonyabb árakért természetesen a beszállítókkal is meg kell küzdeni, mely harcnak Csehországban áldozatául esett a Coca-Cola is. Termékeit egyszerűen kilistázta a hipermarket óriás. A tárgyalások egyelőre itthon is folynak, a multicégnek ugyanis a bevételek csökkenése mellett el kellene viselnie, hogy az olcsóbb kólát gyártók is nagyobb súlyban megjelenhessenek mellette.
A Tesco tehát igyekszik változtatni árpolitikáján és áttérni a sikeres diszkontláncok által alkalmazott módszerre, melynek keretében az összes kedvezmény túlnyomó részét előre kéri a beszállítóktól.
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.