Bevezetése óta sok fejtörést okozott a Tesco-TV a vállalat menedzsmentjének, a problémáknak köszönhetően így megtorpant a piaci bevezetés. A TV egyelőre csak a 100 legnagyobb brit Tesco-ban van jelen, holott eredetileg már 2004 végére 300 egységbe akarták bevezetni.
A Hughes Network Systems Europe, mint a rendszer beszállítója megerősítette, hogy egyelőre nem kaptak újabb megrendeléseket a hipermarketóriástól.
A Tesco-TV tulajdonképpen egy vásárláshelyi eladásösztönző eszköz, mely 5 másodperces spotokban közöl részleteket egyes termékekről, természetesen attól függően, hogy az üzlet mely szekciójában van elhelyezve.
A 2004-es eredmények szerint a Tesco-TV által támogatott 62 márka forgalma 10%-kal emelkedett, a menedzsment azonban további kutatásokat irányzott elő a rendszer kiterjesztése előtt.
A tavalyi év során a JC Decaux-val közösen folytatott vizsgálat eredményeként megállapították, hogy a képernyők közelében járó vásárlók 40%-a nézi meg a hirdetést, mely ekvivalens egy nagyobb poszternél tapasztalt értékkel. Összességében elmondható, hogy a vásárlók 86%-a látott legalább egy képernyőt és átlagosan összesen 8 TV-vel kerültek kapcsolatba. A Tesco vezetését azonban nem győzték meg ezek az adatok, a további terjesztés előtt újabb vizsgálatokat tartanak indokoltnak a spotok tartalmát és a készülékek optimális elhelyezését illetően.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.