Az eredeti tervekkel ellentétben nem 2007-ben, hanem egy évvel később lép be a magyar piacra a német Aldi diszkonthálózat, melyet még a Lidl-nél is keményebb diszkontként tartanak számon. Mindez azt jelenti, hogy a hazai piac újabb árháború előtt áll, hiszen a Lidl agresszív terjeszkedése is jelentős átalakuláshoz vezetett.
Az eredeti tervekkel ellentétben nem 2007-ben, hanem egy évvel később lép be a magyar piacra a német Aldi diszkonthálózat, melyet még a Lidl-nél is keményebb diszkontként tartanak számon. Mindez azt jelenti, hogy a hazai piac újabb árháború előtt áll, hiszen a Lidl agresszív terjeszkedése is jelentős átalakuláshoz vezetett – írja a Népszabadság.
Az új szereplő minden bizonnyal azért késlekedik, mert a piaci sikerhez mára elengedhetetlen a teljes felkészültésg. A hírek szerint az Aldi országszerte már 30-40 telket szerzett, a sikeres bemutatkozáshoz azonban ennél több üzletre lenne szüksége, ezért lapinformációk szerint egy működő diszkontláncot is be szeretne kebelezni.
Egyelőre az is kérdéses, hogy hazánkban a nemzetközi terjeszkedés során használt Aldi néven jelenik meg az óriás, vagy az Ausztriában ismert Hofer nevet használja.
Az Aldi tulajdonképpen ugyanazokat a módszereket használja, mint a Lidl: mindössze 800 féle terméket kínál, melyek többsége saját márkás, ezeket azonban rendkívül alacsony áron adja, megelégszik 3-4%-os haszonkulccsal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.