A 2002-es választások két fordulója között küldött, többmilliósra becsült SMS- és e-mail-forgalom többszörösére számíthatunk az idei voksoláson, mivel a pártok egyre tudatosabban használják a modern kommunikációs csatornákat.
A 2002-es választások két fordulója között küldött, többmilliósra becsült SMS- és e-mail-forgalom többszörösére számíthatunk az idei voksoláson, mivel a pártok egyre tudatosabban használják a modern kommunikációs csatornákat – írja a Magyar Hírlap.
A lakossági üzenetek mellett vélhetően több lesz a közvetlenül a pártoktól induló akció is. Erre enged következtetni az is, hogy a nagy pártok már a választás óta eltelt időszakban is szívesen használták ezeket a módszereket, igaz főként fordított irányban, a vélemények begyűjtésére.
A Fidesz egyébként nemrég új színt vitt a politikai SMS-kampányba, a párt honlapján ugyanis emeletdíjas (240 Ft-os) üzenettel lehet előfizetni a kampányhírekre. Az összeg természetesen pótlólagos forrást jelent a kampányfinanszírozásban, amellett hogy a kezdeményezés az aktív kommunikációt is segíti.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.