A 2006-os év első nagyobb kiállításának résztvevői a jelek szerint e három területen igyekeznek meghódítani majd a túlnyomórészt hímnemű látogatókat, a főszerep azonban kétségkívül a digitális nappalié lesz.
A 2006-os év első nagyobb kiállításának résztvevői a jelek szerint e három területen igyekeznek meghódítani majd a túlnyomórészt hímnemű látogatókat, a főszerep azonban kétségkívül a digitális nappalié lesz.
A január 5-én induló, három napon át tartó International Consumer Electronics Show a holnap technológiáját mutatja be az érdeklődőknek. Tavaly az IP televízió volt a legnagyobb durranás, néhány nap múlva pedig a Windows Vista előzetese, a következő generációs optikai tárolók, és különböző otthoni felhasználásra szánt digitális eszközök mérettetnek meg.
A rendezvényre több, mint 2600 kiállítót és mintegy 130 ezer látogatót várnak a világ minden tájáról. Ott lesznek a nagy ázsiai elektronikai cégek, autógyártók, és az informatikai lapokban naponta, hetente szereplő cégek, amelyek mind-mind igyekeznek bebiztosítani helyüket folyamatosan változó világunkban. Nem maradhat le az eseményről a pornóipar sem, amely a világháló és a nagy felbontású megjelenítésre képes eszközök miatt szintén egyre fontosabb szerepet tulajdonít a technológiai újdonságoknak.
Ott lesz természetesen a Microsoft is, amelynek elnöke a 2005-ös rendezvényhez hasonlóan ezúttal is kifejti nézetét az új évvel és a fejlesztések irányával kapcsolatban. Jelen lesznek továbbá a nagyobb PC-gyártók, a Dell, a HP, és rengeteg kisebb-nagyobb IT/elektronikai cég, mint például a Seagate, a Matsushita, a Philips, vagy a Thomson. Az előzetes értesülések alapján a kiállítók legnagyobb része az internetre csatlakozó, nappaliba szánt újdonságait, fejlesztéseit ismerteti majd. Érdekes, hogy a nagy újítóként ismert Apple ezúttal minimálisra korlátozta jelenlétét. A legutóbb az iPod lejátszóval és a hozzá kapcsolódó zenebolttal nagyot dobbantó cég inkább egy héttel később tartja meg saját rendezvényét San Francisco városában.
(forrás: SG.hu Hírmagazin)