Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a T-Online Magyarország Rt. és az Erste Bank Hungary Rt., amelynek keretében banki szolgáltatásokat nyújtanak az internet-szolgáltató által üzemeltett [origo] hírportálon keresztül. Az [origo] klikkbank márkanév alatt futó pénzügyi szolgáltatáscsomag többek között bankszámlát, bankkártyát, megtakarítási és hitellehetőségeket is tartalmaz, amelyeket főként online felületen keresztül tudnak a lakossági és mikrovállalati ügyfelek igénybe venni.
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a T-Online Magyarország Rt. és az Erste Bank Hungary Rt., amelynek keretében banki szolgáltatásokat nyújtanak az internet-szolgáltató által üzemeltett [origo] hírportálon keresztül. Az [origo] klikkbank márkanév alatt futó pénzügyi szolgáltatáscsomag többek között bankszámlát, bankkártyát, megtakarítási és hitellehetőségeket is tartalmaz, amelyeket főként online felületen keresztül tudnak a lakossági és mikrovállalati ügyfelek igénybe venni.
„A T-Online célja kényelmesebbé tenni az internetezők életét, az [origo]-n most induló online banki szolgáltatás is ennek a követelménynek felel meg.” – mondta Simó György, a T-Online Magyarország Rt. vezérigazgatója. „A T-Online és az Erste Bank közötti együttműködési megállapodás valóban stratégiai jellegű, amely mindkét fél számára komoly és hosszú távú elkötelezettséget jelent. Az [origo] klikkbank mögött álló üzleti modell ugyanis még a világban is viszonylag új jelenség, hiszen két, egymástól teljesen eltérő területen működő szolgáltató termékei kapcsolódnak össze önálló márkanév alatt. Az online bank termékeinek kifejlesztése, piaci bevezetése és elfogadtatása ezért várhatóan hosszabb időt vesz majd igénybe, azonban a magyarországi internet elterjedésében olyan dinamikus növekedés várható a következő években, amely a jövő üzletágává teheti az online bankot mindkét fél számára.”
„A pénzintézet az értékesítési csatornáinak bővítésére törekszik, amelyben fontos szerepet szánunk az elektronikus formának” – mondta Kisbenedek Péter, az Erste Bank Hungary Rt. elnök- vezérigazgatója. „A T-Online-nal kötött megállapodás azonban túlmutat a hagyományos ügynöki értékesítésen, olyan stratégiai program, amelynek segítségével egy új nemzedék érhető el. A virtuális bank ugyanis az előzetes felmérések szerint elsősorban azoknak a 25 és 45 év közötti felnőtteknek és 18-25 év közötti fiataloknak a körében válhat népszerűvé, akik az átlagnál nyitottabbak az innovatív pénzügyi szolgáltatások iránt.” – tette hozzá Tátrai Bernadett, az Erste Bank Hungary Rt. igazgatósági tagja.
A pénzügyi szolgáltatáscsomagot a két vállalat ennek megfelelően alakította ki: tartalmaz egy bankszámlát, amelyhez internetbank, internetes fizetésre is használható bankkártya, , telebank és sms-szolgáltatások is kapcsolódnak. Az [origo] klikkbank ügyfelei emellett betétet köthetnek le és folyószámlahitelt igényelhetnek. A szolgáltatásokat magánszemélyek és mikrovállalatok egyaránt igénybe vehetik.
A jövőben az [origo] klikkbank ügyfelei befektetési jegyeket vásárolhatnak majd, illetve további hiteltermékeket (hitelkártya, személyi kölcsön, lakáshitel) igényelhetnek az online bankon keresztül.
A partnerek a T-Online ügyfélkörének gyors „bankosodására” számítanak, ami a bevezetést követően éves szinten több tízezer [origo] klikkbank bankszámla nyitását jelentheti. Az online kiszolgálás az Erste Bank által biztosított és üzemeltetett rendszereken keresztül történik, amelyet az [origo] portálon való bejelentkezéssel lehet elérni.