Huszár Róbert, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese és Kocsis Róbert, Hajdúszoboszló alpolgármestere 2005. november 30-án ünnepélyesen felavatta a Raiffeisen Bank 93. fiókját, amely 2005. november 15. óta várja ügyfeleit a város központjában.
Huszár Róbert, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese és Kocsis Róbert, Hajdúszoboszló alpolgármestere 2005. november 30-án ünnepélyesen felavatta a Raiffeisen Bank 93. fiókját, amely 2005. november 15. óta várja ügyfeleit a város központjában.
A Bank fokozott ütemű fiókhálózat-bővítési stratégiája - 2004-2006 között összesen 73 új fiók kialakítása - 2004-ben a tervezett ütem szerint valósult meg, s 2005-ben is tovább folytatódik. 2004-ben 24 bankfiókkal gazdagodott a hálózat, így év végére országszerte már 72 fiókkal állt ügyfelei rendelkezésére a Bank. 2005-ben is tovább folytatódott a bővítés; 22 új fiók nyílt november közepéig, így a Raiffeisen Bank már 94 fiókkal rendelkezik országszerte.
A Bank Keleti Régiója, a Raiffeisen Bank 2. legnagyobb magyarországi régiójaként az új hajdúszoboszlói fiókon kívül, három-három fiókkal rendelkezik Debrecenben és Nyíregyházán, és eggyel Hajdúböszörményben. A 2006-ban várhatóan további két fiók nyílik.
A Keleti Régió bevételeinek mintegy 30%-a már a lakossági üzletágból származik, ezen a területen a kitűzött cél 45-50% elérése. A régió 150 milliárd forintos – hitel, betét, garancia és befektetési - portfóliót kezel, ami közel 50%-kal nagyobb, mint 2004-ben. A régióban a lakossági ügyfeleik száma az elmúlt egy év alatt 33%-kal, a vállalati ügyfélszám pedig 26%-kal nőtt.
A Hajdúszoboszlón most, a Szilfákalja u. 40. szám alatt megnyílt fiók 6 fővel kezdte meg működését. A munkatársak kiválasztása során fontos szempont volt, hogy a felvételre kerülő kollégák a helybeli jelentkezőkből kerüljenek ki. A fiók belső tereinek tervezésekor elsődleges cél a barátságos banki környezet megteremtése volt. A dolgozói tereknél a magas technikai támogatottságra és a rugalmas, gyors ügyintézés feltételeinek kialakítására törekedtek a szakemberek. Az új fiók teljes körű szolgáltatásokkal áll a lakossági, vállalati, önkormányzati és kiemelt magánügyfelek (private banking) rendelkezésére, akik munkaidőn túl, napi 24 órában önkiszolgáló terminál és ATM automata segítségével intézhetik pénzügyeiket.