Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese és Hajdúné dr. Csabai Éva, Debrecen jegyzője 2005. október 27-én ünnepélyesen felavatta a Raiffeisen Bank 88. fiókját, amely hivatalosan 2005. október 17-én, a Bank harmadik fiókjaként nyílt meg Debrecenben és hatodikként a régióban.
Horváth Krisztina, a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese és Hajdúné dr. Csabai Éva, Debrecen jegyzője 2005. október 27-én ünnepélyesen felavatta a Raiffeisen Bank 88. fiókját, amely hivatalosan 2005. október 17-én, a Bank harmadik fiókjaként nyílt meg Debrecenben és hatodikként a régióban.
A Bank fokozott ütemű fiókhálózat-bővítési stratégiája - 2004-2006 között összesen 73 új fiók kialakítása - 2004-ben a tervezett ütem szerint valósult meg, s 2005-ben is tovább folytatódik. 2004-ben 24 bankfiókkal gazdagodott a hálózat, így év végére országszerte már 72 fiókkal állt ügyfelei rendelkezésére a Bank. 2005-ben is tovább folytatódott a bővítés; 16 új fiók nyílt október közepéig, így a Raiffeisen Bank már 88 fiókkal rendelkezik országszerte.
A Bank Keleti Régiója, a Raiffeisen Bank 2. legnagyobb magyarországi régiójaként a három debreceni fiókon kívül két egységgel rendelkezik Nyíregyházán, és eggyel Hajdúböszörményben. A régióban várhatóan két újabb fiók nyílik még ebben az évben (Hajdúszoboszlón és Nyíregyházán), majd további kettő 2006-ban.
A Keleti Régió bevételeinek mintegy 30%-a már a lakossági üzletágból származik, ezen a területen a kitűzött cél 45-50% elérése. A régió 150 milliárd forintos – hitel, betét, garancia és befektetési - portfóliót kezel, ami közel 50%-al nagyobb, mint 2004-ben. Ezen portfólió 55%-a generálódik Debrecenben. Csak itt a Bank lakossági ügyfeleinek száma meghaladja a 10 ezret, a vállalati ügyfeleké pedig a 700-at. (A régió lakossági ügyfeleinek száma az elmúlt egy év alatt 33%-kal, a vállalati ügyfélszám pedig 26%-kal nőtt.)
A Debrecen főterén, a Piac u. 18. szám alatt megnyílt új fiók munkatársaival együtt, a Bank mintegy 40 főt foglalkoztat Debrecenben. A munkatársak kiválasztása során fontos szempont volt, hogy a felvételre kerülő kollégák a helybeli jelentkezőkből kerüljenek ki. A fiók belső tereinek tervezésekor elsődleges cél a barátságos banki környezet megteremtése volt. A dolgozói tereknél a magas technikai támogatottságra és a rugalmas, gyors ügyintézés feltételeinek kialakítására törekedtek a szakemberek. Az új fiók teljes körű szolgáltatásokkal áll a lakossági ügyfelek rendelkezésére, akik munkaidőn túl, napi 24 órában önkiszolgáló terminál és ATM automata segítségével intézhetik pénzügyeiket.