Új versenytársat kaphat a kóla: ez nagy meccs lesz

2018. június 7. 10:00

Összecsaphatnak egymással a nagy sörfőzdék és az üdítőgyártók. A jellemzően alkoholos italokat készítő cégek alkoholmenetes gyümölcsízű sörökkel, az üdítőgyártók pedig alkoholos termékekkel merészkednek át a másik pályájára - írja az e heti HVG.

Az lesz a mérföldkő, amikor a Heineken elkezd kólaízű sört árulni, az üdítőcégek pedig egymásra licitálva tesznek alkoholt a bambiba

- nyilatkozta Bukovinszky Béla, a Szent András Sörfőzde egyik tulajdonosa az e heti HVG Gazdaság rovatának. A sörfőzők szerint a sörgyárak az ismert üdítőitalokkal (Fanta, Schweppes) próbálják felvenni a versenyt gyümölcsízű, alkoholmentes termékeikkel, a Coca-Cola pedig alkoholos üdítőt dobott picra, egyelőre még csak Japánban.

(via hvg.hu)

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 12. hétfő
Pongrác
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 12. 20:29