Mi kell ahhoz, hogy az ember 14 évesen, majdhogynem iskola helyett kezdjen el pénzt keresni, ráadásul nem is alkalmazottként, hanem a saját feje után menve?
Számos kedvező lehetőség a KKV-k előtt.
Kutatás, fejlesztés, innováció - ezeket a kulcsterületeket helyezi fókuszba a Magyar Fejlesztési Bank uniós finanszírozású, a vállalkozók számára életre hívott hitelprogramja.
Régóta fennálló gazdasági probléma a magyar vállalkozások esetében, hogy pénzügyi lehetőségeik miatt nem tudnak kutatásra, fejlesztésre és innovációra költeni, holott ez elengedhetetlen lenne a fejlődésükhöz.
Az ilyen jellegű beruházásokkal növekedne a termék-, technológia- és szolgáltatásfejlesztés, ez pedig új és jelentős szellemi értékeket, piaci termékeket, szolgáltatásokat, technológiákat, esetenként prototípusokat eredményezne.
Erre a komplex problémára nyújt megoldást a Magyar Fejlesztési Bank K+F+I hitelprogramja.Az Európai Uniós forrású, kifejezetten vállalkozóknak szóló hitelprogram elsődleges célja, hogy segítse azokat a magyar cégeket, amelyek piacképes ötleteket, előremutató termékeket és szolgáltatásokat fejlesztenének, ugyanakkor nem, vagy csak szűkösen rendelkeznek pénzügyi forrásokkal.
A hitel új utakat nyit számukra - ezek a vállalkozások ipari kutatásokat, kísérleti fejlesztéseket végezhetnek, beruházhatnak ötleteik innovatív kivitelezésébe és azokat piacra is vihetik, ezáltal is növelve beruházásaik és vállalkozásuk értékét és gazdasági versenyképességét.
A hitelprogram magyar mikro-, kis-, közép-, és nagyvállalatok számára elérhető, mindössze 10% önerővel, 0%-os éves kamattal. A további részletekről a www.mfb.hu oldalon, illetve a 642 MFB Pont bármelyikén tájékozódhat.
(x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025

