Mi kell ahhoz, hogy az ember 14 évesen, majdhogynem iskola helyett kezdjen el pénzt keresni, ráadásul nem is alkalmazottként, hanem a saját feje után menve?
Nyilvánosságra kerültek azok az adatok, hogy átlagosan mennyit keres a legnépszerűbb közösségi oldal a felhasználókon. Az eltérés azonban jelentős az egyes földrészek között.
Mindenki számára nyilvánvaló, hogy a Facebookot nem pusztán azért üzemeltetik Mark Zuckerbergék, mert fontos számukra az emberek közti kapcsolat. A felhasználók számában rekordot rekordra halmozó (ma már a világ népességének 21,5 százaléka fent van) közösségi média számára minden egyes felhasználó hoz valamennyi pénzt a konyhára, és most nyilvánosságra hozták, pontosan mennyit. Hatalmas különbségek vannak a világrészek között:- Amerikában 13,53 dollárt,
- Európában 4,49 dollárt,
- Ázsiában 1,59 dollárt,
- A világ többi részén pedig 3,73 dollárt
keres a Facebook az átlagos felhasználón negyedévente, vagyis ennyit ér a cégnek minden egyes felhasználó. Az eltérés főleg a Facebook-reklámokra elköltött pénzből származik, míg Amerikában 2,8 milliárd dollárért hirdettek a tavalyi év utolsó három hónapjában, addig Európában csak 1,4 milliárdért.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


