Minden üzletágban javítani tudta pozícióit a német Beate Uhse a harmadik negyedévben.
Az európai erotikapiac vezető vállalatának csütörtöki közlése szerint ennek köszönhetően az első kilenc hónapban már 1,3 millió eurót tett ki a működési eredmény az egy évvel korábbi 4,8 millió euró veszteséget követően.
Az elmúlt időszak átszervezései után a tervek szerint halad a társaság talpra állítása. A korábbihoz képest nagyobb hangsúlyt kap az internetes értékesítés, a kínálatban a fehérneműk és a "játékszerek" dominálnak, és újabban a női felhasználók felé nyit a társaság, miután az ügyfelek több mint fele nő.
Az árbevétel még enyhe csökkenést mutat: az első kilenc hónapban 5,5 százalékkal 103 millió euróra esett a forgalom, de a tendencia javuló. A második negyedévben még 4,5 százalékkal, a harmadikban már csak 1,8 százalékkal esett a forgalom.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


