Az Auchan Magyarország Kft. sikeres zöldség és gyümölcs export együttműködést kötött három romániai Auchan áruházzal. Az idén nyáron kezdődött egyeztetések eredményeként több mint 30-féle magyar zöldség-gyümölcs kerül rendszeresen a szomszédos ország Auchan áruházainak polcaira. A három romániai áruház zöldség osztályán így a magyar saláta, retek, zeller, répa, gomba, káposzta és több fajta alma is kapható - tájékoztatta lapunkat az Auchan Magyarország.
A romániai Auchan idén nyáron kereste meg a magyarországi áruházláncot azzal a kéréssel, hogy magyar zöldségek kerülhessenek három áruházának polcaira. Az igény azért jelent meg a romániai partner részéről, mert a kolozsvári, a marosvásárhelyi és a temesvári áruházai közelebb vannak a budaörsi Auchan Központhoz, mint saját bukaresti bázisukhoz és vonzó számukra a magyar zöldségek kiváló minősége.
Az együttműködés további előnye, hogy ezzel az együttműködéssel a három romániai áruház csomagolt zöldség termékekből is széles és minőségi választékot tud nyújtani vásárlóinak. Jelenleg a magyarországi Auchan központból hetente 6 kamionnyi, azaz mintegy 80 tonnányi magyar zöldség érkezik a három romániai áruházba.
A romániai partner részéről érkezett igény hozzásegíti az Auchan magyar beszállítóit ahhoz, hogy termékeik külföldön is megjelenjenek. A magyarországival megegyező feltételek vonatkoznak a romániai exportban érintett beszállítókra is: jó minőség, kedvező ár/érték arány, megbízható kapacitás.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


