Az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont. Így veszítenek el sok értékes ügyfelet a magyarországi vállalkozások. Legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról - a pórul járt ügyfelet leszámítva - bárki is tudjon.
A cégek ügyfélszolgálatán a hívások 30 százaléka, azaz majdnem minden harmadik telefonon érdeklődő nem jut hozzá a számára szükséges információhoz. Annak ellenére, hogy a komoly versenyelőnyt jelentő hívásmenedzselő szolgáltatások segítségével ez a probléma könnyen orvosolható, a KKV-k kisebb része él csak a lehetőséggel, derült ki a Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatásából.
A szállodák, vendéglátóipari egységek és privát oktatási intézmények körében végzett felmérés során a kutatók hétköznapi helyzeteket szimuláltak, így például ételt rendeltek, szobát foglaltak. Az eredmények szerint az éttermek között a legjobb a helyzet, itt pusztán minden ötödik érdeklődő teszi le csalódottan készülékét amiatt, mert nem ért célt hívása. Ugyanakkor a szállást keresők körében már 32, a tanulni vágyók között pedig közel 40 százalék ez az arány.
A sikertelen hívások között a legnagyobb veszteséget az jelentette, hogy nem vették fel a telefont, és az érdeklődők hívásmenedzselő rendszer hiányában nem fértek hozzá a számukra szükséges információhoz. Az így elvesztett potenciális ügyfelek száma 15, illetve 16 százalék a szállodások és oktatással foglalkozó cégek között, míg a vendéglátós egységek körében csupán minden 20. hívás (5%) jut erre a sorsra.
A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén, szemben az éttermeket hívókkal: náluk csak 8 másodperc az átlagos átfutási idő.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.