A MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt. létrehozta az Új Széchenyi Terv Infopont országos hálózatot, ahol tájékoztatást lehet kérni a gazdaságfejlesztési pályázati lehetőségekről - mondta Barta E. Gyula, a társaság vezérigazgatója pénteken az MTI-nek abból az alkalomból, hogy befejeződött az ügyfélszolgálat munkatársainak képzése Budapesten.
A MAG Zrt. ÚSZT Infopont hálózatban mintegy 200 információs irodát működtet 400 munkatárs részvételével, ahol ingyen lehet szakszerű tájékoztatást kapni az Új Széchenyi Terv gazdaságfejlesztési pályázatairól.
Barta E. Gyula hangsúlyozta: nonprofit szervezeteket, alapítványokat, kamarákat, szakmai érdekképviseleteket, egyesületeket és takarékszövetekezeteket kértek fel arra, hogy vegyenek részt a programban. A visszajelzések alapján képezték ki az Új Széchenyi Terv pályázataival kapcsolatos tudnivalókról az ügyfélszolgálaton dolgozókat. A MAG Zrt. honlapján megyei bontásban közzétette az infopontok hálózatát, amely tovább bővülhet.
Barta E. Gyula elmondta, hogy a MAG Zrt. honlapján kialakítottak egy jelszóval védett felületet, ahol napra készen tájékozódhatnak az Új Széchenyi Terv Infopont munkatársai. Ezen kívül rendszeres továbbképzéseket tartanak a partnereiknek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.