A sajátmárkás termékek forgalmazásával a beszállítók hasznára pályáznak az áruházláncok, erőfölényükkel visszaélve kijátsszák egymás ellen beszállítóikat - írja a Magyar Nemzet.
Egy, a lapnak nyilatkozó beszállító szerint az áruházláncok a legnépszerűbb cikkek gyártására versenytárgyalást írnak ki. Aki ezt megnyeri, annak a lealkudott ár miatt csökken ugyan a jövedelmezősége, de a nagyobb tétel következtében a tervezett haszon egy részét visszanyerheti.
A beszállítók szerint a kereskedelmi láncok befektetés nélkül fölözik le a haszon nagy részét, a terméket kifejlesztő vállalkozás pedig alig kapja vissza a fejlesztésre szánt összeget: saját nevével fémjelzett, márkás -és egyben drágább- termékeiből ugyanis nem tud annyit értékesíteni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


