Buknak a magyar gyártók a sajátmárkás termékeken

2011. március 10. 09:32

A sajátmárkás termékek forgalmazásával a beszállítók hasznára pályáznak az áruházláncok, erőfölényükkel visszaélve kijátsszák egymás ellen beszállítóikat - írja a Magyar Nemzet.

Egy, a lapnak nyilatkozó beszállító szerint az áruházláncok a legnépszerűbb cikkek gyártására versenytárgyalást írnak ki. Aki ezt megnyeri, annak a lealkudott ár miatt csökken ugyan a jövedelmezősége, de a nagyobb tétel következtében a tervezett haszon egy részét visszanyerheti.

A beszállítók szerint a kereskedelmi láncok befektetés nélkül fölözik le a haszon nagy részét, a terméket kifejlesztő vállalkozás pedig alig kapja vissza a fejlesztésre szánt összeget: saját nevével fémjelzett, márkás -és egyben drágább- termékeiből ugyanis nem tud annyit értékesíteni.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 11. vasárnap
Ferenc
19. hét
Május 11.
Miskolc napja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. május 10. 19:01