Taggyűlése március elsején döntött arról, hogy nyolcévi működés után végelszámolással megszűnik a Findus Hungária Élelmiszer-forgalmazó és Szolgáltató Kft. - írja a Napi Gazdaság.
A magyar leányvállalatot 2002-ben hozta létre a hat évtizedes múltra visszatekintő, svéd eredetű Findus Sverige AB. A cél az volt, hogy a skandináv márkát és az egészséges fagyasztott termékeket, halkülönlegességeket a magyarországi piacon is meghonosítsák.

A Napi Gazdaság információi szerint a Findusnak nincs jelentős tartozása, megszűnése kinnlevőségeinek növekedésével, a keresletcsökkenéssel, valamint az árfolyamváltozás hatásaival magyarázható.
A tulajdonos azt követően döntött a 12 dolgozót foglalkoztató cég végelszámolásáról, hogy felmérte: a piaci pozíciók javítására nem sok esély van, a veszteségeket pedig nem szabad tovább növelni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


