Újabb piacon próbálkozik a brit Tesco: ezúttal a filmiparban szeretne teret hódítani magának. A tervek szerint az áruházlánc bestsellerek megfilmesítésében venne részt.
A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca tovább bővíti portfólióját. Az áruházlánc Nagy-Britanniában foglalkozik már banki szolgáltatásokkal, rendelkezik mobiltelefon-üzletággal, érdekelt a turizmusban és -benzinkútjai révén- az energiaiparban is. A Tesco most azonban a filmiparban lát újabb lehetőségeket.
Metro, Tesco, Auchan, IKEA: gigászok harca a vásárlókért
A Sunday Times információi szerint az áruházlánc együttműködési megállapodást kötött az Amber Entertainment filmipari vállalattal. A részletekről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a Tesco több millió fontot szán a vállalkozásra, mely első körben bestseller könyvek megfilmesítését tűzte ki célul.
A közös vállalkozás első megjelenése Jackie Collins brit írónő "Paris Connections" című thrillere lesz: a Párizsban forgatott film -hasonlóan a többi Tesco-megjelenéshez- nem lesz látható a mozikban, hanem kizárólag DVD-n kerül forgalmazásra.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Tesco tervei szerint több népszerű ponyvaregény-szerző, például Dick Francis, Philip Pullman és Judy Blume könyveinek megfilmesítésére is exkluzív jogokat szerez majd, így szélesítheti boltjaiban a DVD-kínálatot. Külön előnyt jelenthet, ha a filmekkel közvetlenül a könyvek mellett találkozhatnak a vásárlók, így egyszerre megvásárolhatják a kapcsolódó termékeket.
A hírek szerint az üzletlánc kizárólag a termékek marketingjével és terjesztésével foglalkozik majd, a filmek gyártásába és a forgatókönyvbe nem lesz beleszólása.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


