Közzétette a Starbucks 2009 negyedik negyedévi eredményeit: a világ legnagyobb kávézólánca gyakorlatilag megnégyszerezte bevételeit. Kérdés, mikor jön végre Magyarországra is.
A legfrissebb adatok szerint a kávézólánc nyeresége 2009 utolsó három hónapjában 241,5 millió dollár volt, szemben az egy évvel korábbi 64,3 millió dollárral. Elemzők szerint a számok azt mutatják, hogy a Starbucks visszanyerte a fogyasztók bizalmát, akik a gazdaságilag nehezebb hónapok után már nem mindennapi kávéjukon spórolnak.

Ugyanakkor a hálózatnak súlyos árat kellett fizetnie a racionalizálás érdekében: bezárták például a kisebb forgalmú kávézókat, több ezer embert pedig elbocsátottak.
Hamarosan Magyarországon is nyílik
A hírek szerint a Váci utcában idén nyílik az első Starbucks kávézó Budapesten. Korábban a magyar üzletek megnyitásának időpontjáról csak azt közölték, hogy a nyitás előtt két-három héttel szokták megkezdeni a marketingkampányt.
Az biztos, hogy az egyik legnagyobb magyar álláskereső honlapon jelenleg is található olyan hirdetés, amely a Starbucks budapesti üzletébe keres dolgozókat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A régióban először 2008 januárjában, Prágában nyitott üzletet a világ legnagyobb és legismertebb kávézólánca, tavaly áprilisban Lengyelország következett. Ma összesen tizenegy Starbucks működik Prágában, Varsóban és Wroclawban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


