A válság és a fogyasztáscsökkenés átrendezi némiképp a borfesztiválok piacát is - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Zilai Zoltán, a Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kht. ügyvezető igazgatója.
A budai várban a napokban kezdődött a Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál. A rendezvényt immár tizennyolcadik alkalommal lebonyolító cég vezetője, Zilai Zoltán szerint a kiállítók alaposabban megfontolják, hol és milyen kínálattal jelenjenek meg, mi fér bele a költségvetésükbe.
Egy-egy rendezvényen a részvétel 150-200 ezer forintos költséggel jár, amit csak elvétve fedez a helyszíni értékesítés, inkább csak a hosszabb távú marketinghatásokkal együtt lehet pozitív a szaldó. A most zajló várbeli fesztivál az idén is teltházas lehet, ugyanakkor több, eddig rendszeresen jelentkező kiállító is lemondta a megjelenést.
Földesi Gyula, a Budafoki Borfesztivált részben szervező Budafoki Borút Egyesület titkára elmondta: a forgalom csökkenésére számítanak, ha a 2008-as 10-15 százalékos plusz után sikerül nullszaldóval vagy minimális veszteséggel zárni a pincészeteknek a rendezvényt, már sikerként lehet elkönyvelni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


