Rajzpályázatot hirdetetett a Lidl: az áruházakat legszebben lerajzoló gyerekek homokozóval ellátott játszóházakat nyerhettek. Érdekes győztesek születtek, most mindegyiket megmutatjuk!
"Rajzolj le egy Lidl üzletet, és nyerj egy játszóházat homokozóval. Pályázatodat 2009. június 15-ig várjuk postai úton. Az 5 legszebb rajz beküldőit egy játszóházzal felszerelt homokozóval jutalmazzuk és műveiket megjelentetjük újságunkban és weboldalunkon." -hangzott a Lidl felhívása néhány héttel ezelőtt.
A győztesek megszülettek és valóban meg is tekinthetőek az áruházlánc honlapján.
A gyermekek fantáziájának semmi sem szabott határt. Pataki Márk Kisvárdáról például Lidl szatyrokkal a csőrükben repülő gólyákat ábrázoló képével nyert, de a nagytestű madár feltűnik a zalaegerszegi Németh Franciska és Németh Ákos képén is. Érdekes, hogy rajzukon egy kutyás női alak próbál bemenni az áruházba - ez a valóságban elsősorban higiéniai okokból szinte teljesen elképzelhetetlen.

A budapesti Klúge Ida Berta rajzán hatalmas pillangók és szitakötők repkednek a Lidl körül. Szerkesztőségünk egyhangú kedvence a 9 éves kálozi Simon E. Liliána alkotása: Liliána tudhat valamit a német tulajdonú üzletlánc további terjeszkedéséről, hiszen egész Magyarországot egy csillogó-villogó Lidl-országnak ábrázolta. A kislány valóban nagy Lidl-rajongó lehet, hiszen Kálozról 14 kilométert kell utazni a legközelebbi (sárbogárdi) Lidlhöz.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


