Rajzpályázatot hirdetetett a Lidl: az áruházakat legszebben lerajzoló gyerekek homokozóval ellátott játszóházakat nyerhettek. Érdekes győztesek születtek, most mindegyiket megmutatjuk!
"Rajzolj le egy Lidl üzletet, és nyerj egy játszóházat homokozóval. Pályázatodat 2009. június 15-ig várjuk postai úton. Az 5 legszebb rajz beküldőit egy játszóházzal felszerelt homokozóval jutalmazzuk és műveiket megjelentetjük újságunkban és weboldalunkon." -hangzott a Lidl felhívása néhány héttel ezelőtt.
A győztesek megszülettek és valóban meg is tekinthetőek az áruházlánc honlapján.
A gyermekek fantáziájának semmi sem szabott határt. Pataki Márk Kisvárdáról például Lidl szatyrokkal a csőrükben repülő gólyákat ábrázoló képével nyert, de a nagytestű madár feltűnik a zalaegerszegi Németh Franciska és Németh Ákos képén is. Érdekes, hogy rajzukon egy kutyás női alak próbál bemenni az áruházba - ez a valóságban elsősorban higiéniai okokból szinte teljesen elképzelhetetlen.
A budapesti Klúge Ida Berta rajzán hatalmas pillangók és szitakötők repkednek a Lidl körül. Szerkesztőségünk egyhangú kedvence a 9 éves kálozi Simon E. Liliána alkotása: Liliána tudhat valamit a német tulajdonú üzletlánc további terjeszkedéséről, hiszen egész Magyarországot egy csillogó-villogó Lidl-országnak ábrázolta. A kislány valóban nagy Lidl-rajongó lehet, hiszen Kálozról 14 kilométert kell utazni a legközelebbi (sárbogárdi) Lidlhöz.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.