1500 panaszt kapott tavaly a Gazdasági Versenyhivatal. Egyre több, a fogyasztókat érintő ügyet vizsgálnak.
A Coop Hungary tisztességtelennek tűnő akcióját és a Gastroyal fogyókúrás ajánlatát is vizsgálja a napokban indított eljárásaiban a Gazdasági Versenyhivatal.
A Coop kiadványaiban meghirdetett termékeket több esetben egyáltalán nem forgalmazták az üzletei, vagy nem készültek fel elegendő kedvezményes áruval, illetve megesett, hogy nem a reklámozott áron értékesítették azokat.
A GVH több hasonló ügyet vizsgál, például a Penny Market születésnapi akcióját. Már korábban nyomatékosan felhívta a figyelmet arra, hogy az üzletek jogsértést követnek el, ha a meghirdetett időszakban nem gondoskodnak elegendő termékről.
A versenyhatóság észrevételei szerint kifogásolható módon akciózott az Unilever is, mivel olyan árra nyújtott kedvezményt, amelyet az akciót megelőzően nem is alkalmazott.
.
A Gastroyal ugyancsak megsérthette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát. Kérdés, tudja-e igazolni, hogy ételsora "fogyaszt, lúgosít, méregtelenít", illetve helye van "minden idők legjobb nyolc fogyókúrája" között
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


