A brit sajtó máris a "csokoládék Szent Gráljának" nevezi azt az új csokit, ami 90 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmaz "hagyományos" társainál. Ráadásul nem csak a kezedben, a szádban sem olvad el!
A Vulcano névre keresztelt készítményt természetesen egy svájci luxuscsokoládé-gyártó, a Barry Callebaut fejlesztette ki. A csokoládé a legtitkosabb körülmények között készült, egy nemzetközi kutatócsoport hosszas munkája eredményeként.
Míg a legtöbb csokoládé 30°C-on már olvadni kezd, a Vulcano 55°C-ig teljesen megőrzi eredeti halmazállapotát. Ráadásul 90 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmaz, mint az átlagos csokoládétermékek.
A gyártók egyrészt azokat a tudatos fogyasztókat célozzák meg, akik odafigyelnek arra, mikor mennyi kalóriát visznek be szervezetükbe. Ugyanakkor Afrika és Ázsia is komoly piacot jelenthet a Volcano számára, hiszen a melegebb éghajlatú területeken jóval költségesebb és problematikusabb az édességek tárolása.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


