Hétfőn átadták Budapesten az első K&H kkv bizalom pályázat díjait. A fődíjat nyerő kisbéri Halmai-Therm Kft. 2007-ben 25 új alkalmazottat vett fel. A másik két díjazott a győri 3D CAD PLAN Kft. és az ÓHG Ózdi Hulladékgazdálkodási Kft. lett. A legjobb három pályázót 2 millió, 1 millió, illetve 500 ezer forinttal támogatja a K&H további működésükhöz és fejlesztéseikhez.
Hétfőn kiosztották Budapesten az első K&H kkv bizalom pályázat díjait. A K&H szeptember közepén hirdette meg első ízben a K&H kkv bizalom pályázatot, melynek elsődleges célja, hogy segítse azokat a vállalkozásokat, melyek beruházásaik révén hatékonyan növelik a foglalkoztatást, és ezzel hozzájárulnak a magyar gazdaság egyik legsúlyosabb strukturális problémájának enyhítéséhez. A pályázat háromfős zsűrijének munkájában dr. Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke, Németh László, a K&H kkv marketing igazgatója és Bognár Mihály, a K&H Pályázati igazgatóságának vezetője vett részt.
"Azért indítottuk útjára a K&H kkv bizalom pályázatot, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a kkv-k a magyar gazdaság egyik legfontosabb támaszát képezik. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy ők adják a hazai GDP felét, és a foglalkoztatás tekintetében is igen jelentős tényezőként jelennek meg a piacon. Külön öröm számunkra, hogy mindhárom dobogós helyezett vidéki vállalkozás", mondta dr. Orosz András ügyvezető igazgató.
"Fontosnak tartom, hogy a K&H kkv bizalom pályázat olyan pozitív üzenetet közvetít, mellyel a kis- és középvállalkozások pénzügyi tanácsadó partnereként megmutathatjuk, hogy a nehéz gazdasági helyzetben is vannak pozitív példák, melyek egyrészt elismerésre méltók, és megérdemlik a közvélemény és a többi vállalkozás figyelmét is.", emelte ki Bognár Mihály, a K&H Pályázati igazgatóságának vezetője az eseményen.
A háromfős szakmai zsűri által elbírált pályázatok közül a kisbéri Halmai-Therm Kft. került ki győztesen. Az épületgépészeti tervezéssel és kivitelezéssel foglalkozó vállalkozás 2007-ben 2006-hoz viszonyítva 16 millió forintnyi beruházással 25 munkahelyet hozott létre. Tavaly a cég: új telephelyet hozott létre Martonvásár mellett, és jelentős humánerőforrás fejlesztést hajtott végre, 5-ről 30 főre növelve dolgozóinak számát. A vállalkozás folyamatosan bővíti a létszámát, és a gyakorlatban is alkalmazott minőségirányítási rendszere a minőség iránti elkötelezettségüket mutatja.
A második helyezett a győri 3D CAD PLAN Kft. lett, ők 15 és fél millió forint értékű beruházás mellett hoztak létre 6 új munkahelyet egy év alatt. A cég innovatív, folyamatos technológiafejlesztése eredményeként erőteljes bővülést mutat, a legújabb technológiák felhasználása pedig hozzájárul szolgáltatásaik magas színvonalához.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A harmadik helyezett az imponáló dinamizmussal fejlődő ÓHG Ózdi Hulladékgazdálkodási Kft. lett, akik nem csak hogy 3 új alkalmazottnak adtak munkát 2007 folyamán 16 millió forintnyi beruházás mellett, hanem helyi szinten igen fontos közfeladatokat is ellátnak. Teljesítményüket még inkább felértékeli, hogy az ország egyik leghátrányosabb kistérségében sikerült új munkahelyeket létrehozniuk.
A K&H az első díjazottnak 2 millió forinttal feltöltött számlát nyit, míg a második helyezettet 1 millió, a harmadikat pedig 500 ezer forinttal segíti további okos döntések meghozatalában.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


