A magyar tulajdonban lévő Don Pepe étteremlánc célja a munkahelyek megtartása és a szolgáltatási színvonal erősítése - írja a Napi Gazdaság.
Szemes Gábor, a cég ügyvezető igazgatója úgy nyilatkozott, jövőre nem terveznek újabb étteremnyitást, azonban a meglévő egységeket folyamatosan újítják fel. A cég már elérte azt a méretet, ahol új alapokra kell helyezni az üzleti kommunikációt és az üzletszervezést. A társaság tavalyi évi bruttó árbevétele 6,15 milliárd forintot tett ki, erre az évre nem terveztek komolyabb mértékű árbevétel-növekedést, s a kiszámíthatatlan gazdasági környezet miatt jövőre sem várható számottevő bővülés.
Az elsődleges cél Szemes szerint nem a profitabilitás erősítése, hanem a forgalom szinten tartása. Jövőre már újabb értékesítési csatornákat keresnek, s nem zárkóznak el franchise-partnerek bevonásától sem. A jelenlegi étteremhálózat azonban nem alkalmas klasszikus franchise-hálózat kialakítására, mivel a 34 egységből álló lánc éttermeiben a Don Pepe Kft. a többségi tulajdonos, így nem lehet rendszerátadó.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


