Az egzotikus nevű Azték Choxolat menedzsmentje elérkezettnek látta az időt arra, hogy a budapesti mintaegységből kiindulva országos hálózatot hozzon létre - adja hírül a Franchiseportál.
Azték
A terjeszkedést természetesen franchise formában képzelik el.
A fővárosi üzlet választékában a saját gyártású termékek között csokis banántorta, chilis kókuszgolyó, citromos-zöldborsos csokoládé szelet is megtalálható. Számtalan bonbont is árulnak, s lehetőség nyílik forró csoki fogyasztására is.
Az édességeket céges ajándékként is értékesítik, de díszcsomagolásban lehetőség nyílik különleges alkalmakra is csokoládét vásárolni csokoládét.
Chocolate Graphics
Egy másik, csokoládéval összefüggésben hozható franchise-koncepció ugyan még nincs jelen hazánkban, azonban 35 nemzetközi franchise-partnerrel rendelkezik szerte a világban. Ez a hálózat pedig a Chocolate Graphics.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A franchise-lánc jellegzetessége, hogy személyre szabott feliratokkal, képekkel ellátott csokoládét árul. A technológia alapja nem a csokoládéra való nyomtatáson alapul, s a teljes termék ehető csokoládéból készül.

Fényképes csoki Forrás:chocolategraphics.com
logo-csoki,
fényképes csoki,
3D-s mintájú csoki,
márványozott mintájú csoki.
A hálózathoz való csatlakozáshoz 50 ezer dollár (8,2 millió forint) értékű kezdeti pénzösszegre van szükség, a teljes tőkeigény pedig 250-375 ezer dollár (41 - 62 millió forint).
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


