A 100 százalékban magyar Vianni Üzletlánc a tervezettnél is nagyobb ütemben bővült az idei év során. Május közepén nyitotta meg kapuit a legújabb, tatabányai egység Tapolca, Keszthely, Szenthotthárd és Pacsa után, márciusban pedig megújulva várja a vásárlókat az ajkai és csabrendeki Vianni - adja hírül a Franchiseportál.

Forrás: Franchiseportál
A csatlakozni kívánóknak 3-5 millió forintos kezdőtőkével, s több mint kétezer lakossal rendelkező településen legalább 50 négyzetméter eladóterű bérelt, vagy saját üzlettel kell rendelkeznie. A csatlakozáskor egyszeri belépési díjként 200 - 500 ezer forint közötti összeget kell fizetni, melyet a Vianni Kft. a jelentkező arculatának kialakítására fordítja.
A belépés feltétele továbbá a kötelező újságszórás, melynek költsége darabonként 3 forint, ebből 50 százalék visszatérítést kapnak az elvárásokat teljesítők. A franchise átadó természetesen segítséget is nyújt például az üzlethelység kiválasztásában, a termékcsoportok elhelyezésének megtervezésében, a polctükrök kialakításában, a polcrendszer megtervezésében és beszerzésében.
A franchise átvevő emellett segítséget kap a Vianni jegyeit viselő egységes dekoráció megtervezésében, a látványterv elkészítésében és kihelyezésében, az áru- és vagyonvédelmi rendszerek, biztosítások koordinálásában is.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Várhatóan 1-2 havonta nyílnak további új (80-400 m2-es) Vianni üzletek Nyugat-Magyarországon, (felújításra kerül ugyanennyi) így év végére már több mint 40 modern, új és megújult üzlettel várják a vásárlókat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


