Ha megkérdezünk valakit, hogy mihez kezdene, ha hirtelen milliomossá válna, az emberek többsége azt válaszolja, hogy elmenne egy világkörüli útra, venne egy egyedi sportautót és egy tengerre néző házat. A gazdagok dolga nem ilyen egyszerű, nézzük, hogy mire költenek még! Egy piackutató cég által 2007-ben készített on-line felmérés szerint a Gucci márka a legkedveltebb a vásárlók körében. 48 ország 25 ezer válaszadója őket választaná elsőként, ha a pénz nem lenne akadály. A Gucci mellett a legtöbb szavazatot a Chanel, a Calvin Klein, a Louis Vuitton és a Christian Dior kapta.
A Gucci uralkodásának egyszerű a magyarázata, a márkanevet a nemzetközi értékesítési hálózat fejlesztésének köszönhetően a világ minden táján ismerik. Az elmúlt három évben egyaránt kétszámjegyű volt az értékesítés növekedése, a Gucci csoporthoz tartozik számos egyéb márkanév is, például a Sergio Rossi, a francia PPR és az Yves Saint Laurent. A Gucci kínálata mindig a legújabb divatot követi és nagyon népszerű, a Gucci a valaha volt legmeghatározóbb luxusmárka, az emberek szeretnének a részesévé válni.
A bőráruk készítésével indult cég jelenleg legismertebb termékei a kézitáskák. A múlt hónapban a Manhattan-ben található Trump Tower földszintjén nyitották meg a világszerte legnagyobb 4250 négyzetméteres üzletüket. A nyitással egyidejűleg piacra dobták a "Gucci Loves New York" fantázianévvel illetett kézitáska kollekciót, amit két nap alatt elkapkodtak a vásárlók.
A Chanel és a Calvin Klein holtversenyben végzett a második helyen. A Coco Chanel által 1909-ben alapított cég jelenleg Karl Lagerfeld irányítása alatt működik, legnépszerűbb termékeik a ruhák, a kosztümök, az öltönyök és a kézitáskák. Termékeik elfordultak a hagyományos, klasszikus stílustól, jelenleg kötelező darab egy bőrdíszítéssel ellátott, ujjatlan, hímzett kasmír ruha rózsaszín kiegészítőkkel, a márka reklámarca a híres színésznő Kiera Knightley.
A Calvin Klein árbevétele 50 %-kal, 4,5 milliárd dollárra nőtt a 2003-as vezetőváltást követő években. A márka több vonalon is értékesít, az egyik a divattervezők által készített méregdrága ruhák és az azokhoz tartozó kiegészítők, a másik a szélesebb vásárlóközönséget megcélzó minőségi áruk.
Napjainkban az Egyesült Arab Emirátusokban és Hong Kongban vásárolják ezekből a márkákból a legtöbbet. A felmérés szerint minden harmadik vásárló ezekből a régiókból érkezik, a világszerte ismert logókért itt hajlandóak a legtöbben fizetni. Az észak-amerikai vásárlók 7 %-a engedhet meg magának egy Gucci-t.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Amíg a divattervezők termékei iránt jelentős a kereslet, Észak-Amerikában a válaszadók 35 %-a érdeklődik az árucikkek iránt, addig az árak miatt csak kevesebben engedhetik meg maguknak a vásárlást. A minőségre vonatkozó kérdések során a válaszadók 34 %-a a márkás ruhák mellett tette le a voksát.
A dél-amerikai és az ázsiai térségben nagyobb reklámkampányokra van szükség, hogy szélesebb körben elterjedjen az ismertségük. A földrészek közötti különbségek az eladási statisztikák alapján is mérhetőek. A hamisítványok elözönlik a piacot, az amerikaiak negyede úgy véli, hogy az utánzat is lehet olyan jó minőségű, mint az eredeti, az ázsiaiak 92 %-a fel sem ismeri az eredeti márkát. Ázsiában nyugodtam végigsétálhatunk az utcán egy hamisított táskával a kezünkben, de Amerikában már mindez ciki, ott szélesebb körben felismerik a luxusmárkákat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.