Az elmúlt öt évben 40 %-kal emelkedett a kozmetikai cikkeket árusító nagyvállalatok forgalma. A piaci két új szereplővel bővül, a régióban Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában és Romániában már megjelent amerikai Sephora és az angol Body Shop ezúttal hazánkat vette célba - írta a Világgazdaság.
A Sephora más kozmetikai láncokhoz hasonlóan több márkát is forgalmaz, a Body Shop kizárólag saját gyártású termékeket dob piacra. Utóbbi cégnél a 2009-re tervezett nyitást megerősítették, de üzleti titokra hivatkozva részleteket nem árultak el. Az 55 országban jelen lévő vállalat a közép-kelet európai régióban is lát fantáziát.
Hazánkban jelenleg is erős a verseny az illatszerek piacán, a két hálózat érkezésével ez tovább fokozódhat. A piacra lépő cégeknek nehezebb dolga lesz új, forgalmas helyen lévő üzlethelységeket találni a nyitásra, ez döntően befolyásolhatja a későbbi értékesítési adatokat.
A hazánkban már kiépített hálózattal rendelkező cégek felhívják a figyelmet a magyar vásárlók árérzékenységére. A hazai piac még bővülhet, de csak speciális kínálattal, természetes anyagokból előállított, közepes árfekvésű termékekkel és akciókkal lehet életben maradni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


