Az elmúlt öt évben 40 %-kal emelkedett a kozmetikai cikkeket árusító nagyvállalatok forgalma. A piaci két új szereplővel bővül, a régióban Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában és Romániában már megjelent amerikai Sephora és az angol Body Shop ezúttal hazánkat vette célba - írta a Világgazdaság.
A Sephora más kozmetikai láncokhoz hasonlóan több márkát is forgalmaz, a Body Shop kizárólag saját gyártású termékeket dob piacra. Utóbbi cégnél a 2009-re tervezett nyitást megerősítették, de üzleti titokra hivatkozva részleteket nem árultak el. Az 55 országban jelen lévő vállalat a közép-kelet európai régióban is lát fantáziát.
Hazánkban jelenleg is erős a verseny az illatszerek piacán, a két hálózat érkezésével ez tovább fokozódhat. A piacra lépő cégeknek nehezebb dolga lesz új, forgalmas helyen lévő üzlethelységeket találni a nyitásra, ez döntően befolyásolhatja a későbbi értékesítési adatokat.
A hazánkban már kiépített hálózattal rendelkező cégek felhívják a figyelmet a magyar vásárlók árérzékenységére. A hazai piac még bővülhet, de csak speciális kínálattal, természetes anyagokból előállított, közepes árfekvésű termékekkel és akciókkal lehet életben maradni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.