A vállalkozni vágyók körében az általános problémát az jelenti, hogy nincs meg az induláshoz szükséges kezdő tőke. Persze az is előfordulhat, hogy a megfelelő ötlet hiányzik. Néha elég csak körülnézni, s a legfurcsább dolgok teremthetik meg az alapot az önálló boldoguláshoz.
Amerikában például nagy problémát okoz a poloskák elszaporodása, erre épülve egyre több és több, mind különböző rovarmentesítő technológia lát napvilágot, és teremt profitot az értékesítésből, vagy épp a szolgáltatásnyújtásból. Az egyik cég jeges széndioxidot fújva öli meg a rovarokat, míg másutt egy óriási hajszárítóhoz hasonló eszközzel melegítik fel a helyiséget, gyakorlatilag megsütik a poloskákat.
Persze egyik módszer sem bizonyul 100 százalékig hatásosnak, ráadásul a különböző írtószerekre egy idő után a rovarok már rezisztensekké válnak. Vállalkozói szempontból mindez azt jelenti, hogy szabad a terület a kutatáshoz, egy új, hatékonyabb módszer felmutatásához.
Az üzleti életben már egyre kevésbé furcsa, hogy a web 2.0 -s világ befészkelte magát a mindennapokba. Olyannyira, hogy például a Szilikon völgyben már bevett szokás a LinkedIn közösségi oldal révén jelentkezni állásokra, illetve itt keresni új alkalmazottakat.
Annyi bizonyos, sosem árt, ha nyitott szemmel járunk a világban, hiszen sosem lehet tudni, melyik pillanatban "leselkedik ránk" egy új lehetőség, egy felfedezetlen terület.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.