A franchise üzletláncok szinte végtelen mennyiségű lehetőséget kínálnak azok számára, akik önálló életbe szeretnének vágni, s vállalkozást indítanának, de esetleg nincs megfelelő ötletük. Amerikában már a borokat is lehet franchise-hálózatban árulni, nézzük, mit érdemes tudni a nedűk kedvelőinek!
A WineStyles elnevezést viselő hálózat még 2002-ben alakult meg, azóta már 183 egységet nyitottak. Egyelőre főként Amerikában és Mexikóban terjeszkednek, ugyanakkor az üzletek európai hangulatot tükröznek.
Forrás: winefranchise.net
Különlegesség-számba megy, hogy nem származási ország, vagy szőlőfajta szerint rendezik a borokat, hanem az üzletekben 8 íz-kategóriában választhatnak a vásárlók. Amennyiben nem lenne elég a döntéshez az előminősítés, akkor minden palackhoz rövid leírást is mellékelnek. Üzleteket forgalmas kereskedelmi egységekben lehet nyitni, főként ott, ahol a célcsoport, az előkelő 40 év felettiek megfordulnak.
Az üzlet megnyitásának költsége 40 és 66 millió forint között mozog, a royalty díja 6 százalékos. Az Entrepreneur magazin 500-as listáján az idei évben 414. helyet sikerült megszereznie a hálózatnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.