A megkérdezettek 70 százalékának van valamilyen információja Gyurcsány Ferenc hétfőn elhangzott évértékelő beszédéről, és tízből hárman részben vagy egészben hallották a beszédet, míg körülbelül ugyanennyien a híradásokból értesültek róla - derült ki a Szonda Ipsos és a Népszabadság február 20-án végzett ezerfős, országos, telefonos, reprezentatív adatfelvételéből.
A megkérdezettek 43 százaléka tudott valamilyen elemet említeni a beszédből, a leggyakrabban említett téma a most meghirdetett Új tulajdonosi program volt: a beszédről információval bírók 29 százaléka említette ezt. A beszédről hallók között 14 százalék emlékezetében ragadt meg az adó- és járulékcsökkentés terve. A válaszadók valamivel több mint negyede (27 százalék) szívesen venne kedvezményesen részvényt állami vállalatokban (további hat százalék a feltételektől teszi ezt függővé). Mindez azt jelenti, hogy több mint kétmillió felnőtt állampolgár gondolkodik el ilyen típusú befektetésen, valamint a szavazókorúak 18 százaléka lát reális esélyt arra, hogy kihasználja ezt a lehetőséget.
A kormánypárti szavazók csaknem fele (47 százalék) szívesen részt venne a programban, míg az ellenzékiek ötöde is hasonlóképpen tenne. A programban inkább a fiatalok és középkorúak, a magasabb iskolai végzettségűek, valamint a nagyvárosokban élők vennének részt. A részvényvásárlási program megvalósulásában a megkérdezettek több mint harmada bízik, és ugyanennyien kételkednek benne.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


