Franchise-hálózatokkal az üzleti élet számos területén találkozhatunk, így a divat, a ruházkodás világában is. Úgy tűnik, lankadatlan a külföldi hálózatok hazánk iránt tanúsított érdeklődése, nézzük a Franchiseportál összeállításának segítségével, idén milyen ruházati láncok jelenhetnek meg a hazai piacon.
Októberi divat
A 18th October elnevezésű, spanyol franchise hálózat keres Magyarországon partnereket. Kizárólag legalább 50 ezer fős lakossággal rendelkező helységekben lehet megnyitni az üzletegységeket, melyeknek legalább 150 négyzetméter alapterülettel kell rendelkezniük. Egy üzlet kiépítésének költsége 600-700 euro négyzetméterenként.
Gyermekruha
A gyermekruházatot árusító Petit Patapon franchise-hálózat jelenleg már több mint 13 országban van jelen. A mester partnernek az első két évben két üzletet kell nyitnia, az ezt követő 5 évben pedig további 8 egységet. A szerződés 5 éves időtartamra szól, az üzlet alapterülete legalább 30 négyzetméter, melyhez egy 10 négyzetméteres raktárhelyiségnek is kapcsolódnia kell.
Két görög (Sam 0-13, Fragos) gyermekruha-hálózat is magyar partnereket keres. A Sam 0-13 célja, hogy 2008-ban elérje a 80 üzletet Görögországban, minden európai tagállam fővárosában egy-egy üzletet nyithassanak.
Az olasz divat
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Szintén be kíván törni a magyar piacra egy olasz hálózat, az Oviesse. A franchise szerződést ebben az esetben is 5 évre kötik. Üzletet legalább 35-40 ezer lakossal rendelkező helységben érdemes nyitni, legalább 450 négyzetméteres alapterületen. Az üzlet megnyitásának befektetési igénye egy négyzetméterre vetítve 500 euro.
Tini divat
Már két éve keres Magyarországon átvevőt a Tammy Fashion-, amely a 8-16 éves korosztálynak kínál ruházati termékeket. Az 1972-ben létrejött hálózat nem csupán a mi régiónkban, hanem Nyugat-Európában, Észak-Európában, valamint Távol-Keleten is terjeszkedni kíván.
Egy üzlet nyitásához hozzávetőlegesen 100 000 euro befektetésre van szükség, az átlagos üzletnagyság 150 négyzetméter. A belépéshez nem kell díjat fizetni, a későbbiekben pedig forgalmi jutalék sincsen.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


