Folyamatosan növekszik azoknak a kisebb boltoknak a száma hazánkban, melyek kiegészítő tevékenységként lakossági csomagfeladó hellyé válnak. A forgalom emelkedéséért egyértelműen az internetes magán- és üzleti kereskedelem tehető felelőssé - írja a Világgazdaság.
A GLS Hungary az elmúlt fél évben 110-ről 200-ra növelte lakossági csomagfelvevő helyeinek számát az országban, mely növekedéshez nagyban hozzájárult a shop-in-shop rendszer népszerűsége.
Online piaci szakértők szerint az internetes értékesítés jelenlegi forgalma nagyságrendileg évi 2 milliárd forint, a 300 ezer vásárló 75%-a pedig utánvéttel rendeli meg az árut, és még ennél is nagyobb arányban kérnek kiszállítást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


