A virtuális mobilszolgáltatókat már egy korábbi cikkünkben bemutattuk, ahogyan a hazai megjelenés esélyeiről is írtunk már. Most azonban egy másik oldalról közelítjük meg ezt a témát, bemutatunk egy vállalkozást, amelynek sikerült levetkőznie a szürke hétköznapokat, s pénzt kovácsolnia ötletével.
A virtuális mobilszolgáltatók a tengerentúlon kezdték meg fényes pályafutásukat, mára azonban már Európában is egyre többen vannak jelen. A szolgáltatók palettájának sokszínűsége ellenére az Egyesült Államokban még csupán 81,5 százalék a mobiltelefon-penetráció (elérés), az iSuppli Corp. piackutató cég adatai szerint.
Ennek alapján odaát mintegy 56 millió ember nem használ még mobiltelefont. A Sonopia ezt a piaci rést kívánja betölteni, méghozzá oly módon, hogy a Verizontól lízingelt frekvenciát más cégeknek továbbítja, amelyek saját ügyfeleiknek biztosítják a telefonálás lehetőségét.
Ez még nem minden, a Sonopia olyan ügyfelekkel szeretne megállapodásokat kötni, akik különböző érdekeltségi csoportokhoz tartoznak (így például egyes egyházak, vagy zenekarok). A Sonopia segítségével ezek a csoportok tagjaik számára egyéni szolgáltatásokat képesek nyújtani a nagy szolgáltatók uniformizált csomagjaival szemben.
A Sonopia az amerikai modell helyett inkább az Európában alkalmazott üzleti stratégiára épít, vagyis nem finanszírozza ügyfelei számára az egyes készülékeket, és az interneten keresztüli ügyfélkapcsolat-tartásra koncentrál.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Magyarországon megoszlanak a vélemények annak tekintetében, hogy vajon elférnének-e virtuális szolgáltatók a piacon. A Nemzeti Hírközlési Hatóság legfrissebb adatai szerint 2007. augusztus végén az előfizetések száma 10 386 668 volt, így 100 lakosra 103,3 előfizetés jut. Persze nem szabad arról sem elfeledkezni, hogy itthon gyakori, hogy 2-3 előfizetéssel is rendelkezik egy ügyfél, így bizonyosan akad még olyan, akinek nincs mobiltelefonja.
Ennek ellenére Magyarországon valószínűsíthető, hogy inkább a szolgáltatások árának versenyében, illetve sokszínűségében tehetnének szert előnyre a virtuális szolgáltatók. Emellett a Sonopia által alkalmazott stratégia, vagyis az egyéni igényeknek megfelelően kidolgozott csomagokkal történő berobbanás is nyerő lehet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


