16 °C Budapest

Bővítene az Electro Wolrd - a 20 százalék a cél

Pénzcentrum
2007. február 27. 10:30

A jövő év végéig áruházaink számát tízre, piaci részesedését pedig 20 százalékra kívánja növelni a jelenleg hét áruházat üzemeltető Electro Wolrd Magyarország Kft. - írja a Világgazdaság.

A társaság új menedzsmentje egyelőre csak közleményekben kommunikál, legutóbbi kommünikéjéből kiderül, hogy a 2006. április 30-án zárult üzleti évben több mint 21 milliárd forintos árbevételt ért el.

Az Electro World anyavállalata, a Dixons által 2004-ben adott tájékoztatás szerint 2007 végéig mind Csehországban, mind Magyarországon 10-10 áruház nyitását tervezték el. Így ez év végén már 17 egységnek kellene működnie hazánkban.

De a 2005-ös fogadkozásból, miszerint  Magyarországon és Csehországban is megduplázza egységeinek számát az akkor 6-6 üzlettel rendelkező lánc, hazánkban csupán a Campona bevásárlóközpontban létesült egység valósult meg.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?