A jövő év végéig áruházaink számát tízre, piaci részesedését pedig 20 százalékra kívánja növelni a jelenleg hét áruházat üzemeltető Electro Wolrd Magyarország Kft. - írja a Világgazdaság.
A társaság új menedzsmentje egyelőre csak közleményekben kommunikál, legutóbbi kommünikéjéből kiderül, hogy a 2006. április 30-án zárult üzleti évben több mint 21 milliárd forintos árbevételt ért el.
Az Electro World anyavállalata, a Dixons által 2004-ben adott tájékoztatás szerint 2007 végéig mind Csehországban, mind Magyarországon 10-10 áruház nyitását tervezték el. Így ez év végén már 17 egységnek kellene működnie hazánkban.
De a 2005-ös fogadkozásból, miszerint Magyarországon és Csehországban is megduplázza egységeinek számát az akkor 6-6 üzlettel rendelkező lánc, hazánkban csupán a Campona bevásárlóközpontban létesült egység valósult meg.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


