Annak ellenére, hogy az európai kkv-k vezetői előszeretettel használnak hitelkártyát magánszemélyként, cégük számára egyelőre kevesen választanak hasonló megoldást - derült ki a MasterCard felméréséből. Az üzleti hitelkártyák elterjedtsége csupán 20 százalék körül van.
A hitelkártyák használatát illetően a megkérdezettek 61%-a a fizetések kényelmes nyomon követését említett a legnagyobb előnyként, 55% az online szolgáltatásokat tartotta a legfontosabbnak, 21% pedig a különböző könyvelési szoftverekkel való kompatibilitást emelte ki.
Hazánkban egyelőre néhány ezerre tehető az üzleti hitelkártyák száma, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati igazgatója azonban a Napinak nyilatkozva elmondta, hogy a bankok már felismerték a kkv-kban rejlő üzleti lehetőségeket.
A magyar kis- és középvállalkozások egyelőre elsősorban lakossági hitelkártyák használatával helyettesítik a vállalati terméket, holott utóbbi magasabb hitelkeretet nyújthat.
Az MNB adatai szerint 2005 végén a 7.3 millió forgalomban lévő bankkártyából csak alig több mint 1 millió volt a hitelkártyák száma, melyek közül mindössze 2,672 volt klasszikus üzleti plasztik. (A Széchenyi kártya nem számít klasszikus hitelkártyának, hiszen nincs kamatmentes periódus ennél a konstrukciónál.)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.