A repülőgéptől való félelem leküzdésére számos hatékony módszer létezik, amelyek segíthetnek az utazási szorongás enyhítésében.

Február 14-én mindössze 150 forintért egész nap korlátlanul utazhatunk a BKK járatain. A BudapestGO alkalmazáson belül hétfő óta elővásárolható szüliNAPIjeggyel a Budapesti Közlekedési Központ a BudapestGO applikáció második születésnapját szeretné emlékezetessé tenni. A társaság egy nyereményjátékot is szervezett az alkalomra, a nyertesek a Katona József Színház, a Fővárosi Állat- és Növénykert, a Csillaghegyi strandfürdő- és uszoda, illetve a Lumina Park jóvoltából felajánlott programokon vehetnek részt.
Különleges ajánlattal ünnepli a BudapestGO második születésnapját a Budapesti Közlekedési Központ: február 14-én 150 forintos szüliNAPIjegyet kínál az applikációban, amellyel egész nap korlátlanul lehet utazni a BKK járatain. A kedvezményes jegy kizárólag február 14-én 00:00-tól 23:59-ig használható fel, és Budapest közigazgatási határán belül az 1-99, 101-299, 900-999, M1, M2, M3, M4, H5, H6, H7, H8, H9, D14 vonalakon, a MÁV-START meghatározott vonatokon és a VOLÁNBUSZ kijelölt elővárosi járatain érvényes.
A 150 forintos napijegy mellett a BKK Szabados Ági közreműködésével egy nyereményjátékot is szervezett a születésnapra, amelynek keretében 5 nyertest sorsol, akik a Katona József Színház, a Fővárosi Állat- és Növénykert, a Csillaghegyi strandfürdő- és uszoda, illetve a Lumina Park jóvoltából felajánlott programokon vehetnek részt. A nyereményjátékban való részvételhez a felhasználóknak a saját nyilvános Instagram-oldalukon a bkkbudapest Instagram-oldalán közzétett sablont használva kell megosztani egy storyt 2024. 02.14., 8:00 óra és 2022. 02.15., 8:00 óra között. Bővebb információ itt érthető el, a kampány keretében Szabados Ági szereplésével készült videó pedig itt tekinthető meg.
Egész napos utazás 150 forintért
A különleges jegy kitűnő alkalom arra is, hogy a fővárosban utazók kipróbálják a közösségi közlekedést és a folyamatosan megújuló BudapestGO alkalmazást. A kedvezményes szüliNAPIjegy immár harmadik alkalommal vásárolható meg az alkalmazásban: tavaly februárban a BudapestGO első, novemberben pedig Budapest 150. szülinapján volt hasonló akció.
A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációját már több mint 4,4 millióan töltötték le elindulása óta, és összesen már 1,8 millióan regisztráltak az alkalmazásban. A társaság friss reprezentatív felmérése alapján a közösségi közlekedők 40 százaléka rendszeresen használja az alkalmazást, és 93 százalékuk elégedett a BudapestGO-val.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


