Visszafogottan emelkedtek a kgfb-átlagdíjak az idei kampány első két hetében.
A Wizz Air is csatlakozott az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének (EASA) közelmúltban elindított „Fly Right” (azaz “Repülj helyesen”) kezdeményezéséhez. A kampány célja, hogy támogassa az utasok megfelelő és szabálykövető magatartását a repülőgépek fedélzeten.
Az általánosan előforduló szabálytalanságok közé tartozik a fedélzeti személyzet kéréseinek figyelmen kívül hagyása, de ittas állapot, valamint a szóbeli és fizikai inzultus is gyakorta előfordul. A fedélzeten tartózkodó utasok és a személyzet biztonsága rendkívül fontos a Wizz Air számára, emiatt örömmel csatlakozott az EASA kezdeményezéséhez és aktívan részt vesz a most induló kampányban.
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége (EASA) az alábbi szempontokat tartja kiemelten fontosnak:
- Szigorúbb jogszabályok
- A személyzet kiképzése
- Együttműködésre építő jelentések és hatékony kommunikáció
- Fokozott biztonsági intézkedések
- Az utasok edukálása
A „Fly Right” általános iránymutatásként szolgál, hogy valamennyi európai utas számára biztosítsa a kellemes és nyugodt utazást. A kampány kiemelt célja, hogy az alábbi három szempont mentén hívja fel az utasok figyelmét a témára:
- Felkészültség: Tippek a zökkenő- és stresszmentes utazáshoz. Ide tartozik a légitársaság előírásainak megfelelő csomagolás, az általános tájékozódás, a repülőtérre történő pontos érkezés, valamint az odafigyelés a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztására.
- Udvariasság: Kedves, együttműködő viselkedés a személyzettel és az utastársakkal, a türelem és a nyugalom megőrzése, a személyzet utasításainak követése és mások segítése.
- Szabálykövetés: Az utas figyelmének felhívása a felelősségteljes és ésszerű viselkedés fontosságára, valamint a szabályok megszegésének következményére a fedélzeten.
Az EASA »Fly Right« kampányának köszönhetően a teljes légi közlekedési ágazatban növelhetjük a biztonságot, és külön örömmel tölt el, hogy felelős légitársaságként mi is részesei vagyunk ennek a kezdeményezésnek. Utasaink és személyzetünk biztonsága a legfontosabb számunkra
– nyilatkozta Bódai Miklós, a Wizz Air biztonsági vezetője.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az elmúlt három évben az európai légi közlekedési ágazatban megnövekedett a szabálytalanul viselkedő utasok száma és az esetek súlyossága. Ezért indította el az EASA idén nyáron a »Fly Right« kampányt: arra ösztönözzük a nemzeti hatóságokat, a légitársaságokat és a repülőtereket, hogy együttműködően, világos kommunikációval forduljanak az utasokhoz, hiszen ez elengedhetetlen a kockázatok minimalizálásához
– mondta John Franklin, az EASA biztonsági promócióért felelős vezetője és a „Fly Right” kampányvezetője
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.