10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Tízből hét magyar belföldön utazik idén, derül ki a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásából a Századvég Alapítvány által készített felmérésből. A megkérdezettek háromnegyede nyáron utazna, legtöbben a Balatonra, a Mátra—Bükk térségbe, vagy Budapest környékére. A higiéniai óvintézkedések még egy ideig velünk maradnak, és továbbra is kiemelten fontos egy-egy úti cél élményígérete.
A sokoldalú hazai kínálat és a korlátozások hatására felértékelődött a belföldi turizmus,egy májusi kutatása szerint a válaszadók 54 százaléka hazai utazáson vett részt az elmúlt 12 hónapban. Az utazási kedv élénküléséhez nagyban hozzájárul a SZÉP Kártya megemelt keretösszege is, a megkérdezettek harmada (32%) használja ezt a fizetőeszközt turisztikai utazásai során
A felmérésben résztvevők 70 százaléka tervez egy éven belül belföldi utazást, a megkérdezettek elsődleges turisztikai célként a fürdőzést és a természetközeli kikapcsolódást jelölték meg. A turisztikai térségek közül legtöbben a Balatonhoz utaznának (36%), amit a Mátra—Bükk (12%) és a Budapest környéke térség követ (9%). A válaszokból az is kiderül, hogy a legvonzóbb szálláshelytípus a magán- és egyéb szálláshelyek (50%), valamint a szállodák (40%) - derül ki a Magyar Turisztikai Ügynökség közleményéből.
A kutatás rámutat, hogy az úti cél kiválasztása szempontjából még mindig kiemelkedő tényező a hely élményígérete. Ezzel együtt várhatóan továbbra is fontosak maradnak a higiéniai óvintézkedések, valamint a rugalmas lemondási feltételek. A képet tovább árnyalja a járványhelyzet enyhülése és az átoltottság mértéke, a válaszadók 60 százaléka nyilatkozott úgy, hogy beoltották már.
A belföldi utazók sokkal bizakodóbbnak tűnnek a nyári utazások kapcsán, amit a felmérés szerint az utazást tervezők 70 százaléka választana. Konkrét utazási időpontok tekintetében a nyári főszezon (július-augusztus) a legkedveltebb. Külföldi utazási tervekről a válaszadók 37 százaléka nyilatkozott, leginkább Európa országait keresnék fel, Horvátország és Ausztria a fő desztinációk.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A kutatás adataival párhuzamosságot mutatnak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) előfoglalási adatai is. Mindhárom nyári hónapra már több mint 1 millió vendégéjszaka-foglalást rögzítettek, a legtöbbet júliusra. A foglalások száma 37 százalékkal emelkedett az egy hónappal korábbi adatokhoz képest. A foglalások 75 százaléka hazai vendégektől érkezett, akiknek 35 százaléka a Balaton, 8 százaléka a Mátra—Bükk, 7 százaléka Debrecen és térsége, 5 százalék a pedig Budapest környéke és Bük—Sárvár szálláshelyeire érkezett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.