A legendás cseh Jawa motorkerékpárok visszatérnek a magyar piacra modern technológiával, de a klasszikus stílust megőrizve.
Sárgadinnyés-sajtos KitKat? Fahéjas Pepsi? Nem is gondolnád, hogy a világ különböző tájain milyen furcsa ízesítésben kaphatóak a kedvenc márkáid. Mutatjuk, hogy hova kell elutaznod, ha szeretnéd kipróbálni a nagy márkák különleges ízeit.
Idén jelentősen megnőtt a magyarok utazási kedve, az év első három hónapjában 4,2 millió alkalommal utaztunk külföldre, vagyis 17 százalékkal többször, mint egy évvel korábban. Ráadásul a KSH adatai szerint még ennél is nagyobb mértékben: 32 százalékkal, 164 milliárd forintra emelkedett az utazások során elköltött pénz összege.
A nagy növekedés egyébként annak köszönhető, hogy a schengeni belső és külső határokon egyaránt rendkívül erős volt a forgalom. Vagyis a környező országok látogatásán felül idén többször messzebbre is elutaztunk. Bár az adatok nemcsak a turisztikai motivációjú utakat foglalják magukba, hanem a munkavállalási, vásárlási, tanulási és üzletelési célú utazásokat is.
Bárhová is utazzunk a nagyvilágban, a legtöbben ilyenkor szeretik kipróbálni a helyi ételeket és a helyi szokásokat is. Meglepetés azonban nem csak az utcai kifőzdékben érhet minket külföldön, mindig érdemes a helyi boltokat is meglátogatni, hiszen az itthon is kapható kedvelt márkáinkból számos országban találkozhatunk egészen bizarr ízesítésű kiadásokkal is. Ebből gyűjtöttünk most össze néhányat a Made by Oomph! segítségével.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
KitKat
Rögtön a lista legbizarrabb ízesítésével kezdünk: Hokkaidóban egy Japán szigeten ugyanis sárgadinnyés és sajtos KitKat-et lehet kapni a boltokban. A sajt egyébként mascarpone, de valószínűleg ez nem sokat változtat a dolgon. De más érdekes ízesítés is kapható még Japánban a KitKat-ből.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


