November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A nyári főszezonban évről évre egyre élénkebb a használt kabriók hazai piaca: idén májusban minden eddiginél nagyobb, 4 ezer feletti számú nyitott utasterű személyautó közül válogathattak az érdeklődők - írja közleményében a Használtató.hu.
Míg a szezonon kívül 2500-3000, addig az idei nyári időszakban havonta már 4000 körüli használt kabriót hirdetnek meg. A kínálati számok átlaga évről évre emelkedik, az idei első öt hónapban a tavalyi év hasonló időszakához képest 13 százalékkal nőtt a kínálat - tájékoztat Fodor László, a Használtautó.hu szakértője. Eközben a főszezon egyes hónapjaiban a netes keresések száma is rendre meghaladja a 200 ezret. Ezekhez az autókhoz egyfajta luxusérzés társul, amit az is mutat, hogy bár a kínált kabriók átlagéletkora közel 12 év (mindössze negyedüket gyártották öt éven belül),A használt kabriók kínálatában egyértelműen a BMW gyártmányai szerepelnek a legnagyobb arányban: 21 százalékos a részesedésük. A sorban szintén német márkák, a Mercedes és a Volkswagen következnek 10, illetve 9 százalékkal. A Peugeot-val (9 százalék) kiegészülő négyes együttesen a teljes kínálat mintegy felét (49 százalék) fedi le. Érdekesség, hogy az összes BMW és Peugeot személyautó-hirdetésnek a 6 százaléka kabrió.
Gyorsan javul a komfortosság
Míg tavaly a teljes kabrió-kínálatnak a 72 százalékát kínálták meglévő légkondicionáló rendszerrel, ez az arány idén már 79 százalékra nőtt. Bár első pillantásra ez a kabriók esetében másodlagos szempontnak tűnik, figyelembe kell venni, hogy kabrióval nem csupán esős időben, de napközben, tűző napon sem ajánlatos nyitott tetővel közlekedni. A fent említett luxusérzés hamar semmivé foszlik, ha erre a szempontra nem ügyel a vásárló.
A legdrágább, illetve a legidősebb
A kabriók 3-4 százaléka tartozik a veterán kategóriába, az elérhető modellek közül jelenleg a legidősebb egy több mint száz esztendős Ford T-modell, de a Morris Eight egy meghirdetett példánya is immár több mint 80 éve, 1935-ben gördült ki a gyárkapun.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.