A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában, Ausztriában idén is összehangolt kampány indult annak érdekében, hogy minél több osztrák fiatal látogasson el a hazai könnyűzenei fesztiválokra, ehhez kapcsolódóan pedig hazánkba szervezzék idei nyaralásukat is.
Június 17. és 26. között a bécsi Strandbar Herrmann területén "Hungary Beach" név alatt működő rendezvénysorozat 10 napján keresztül közel 15-20 ezer célcsoportba tartozó osztrák fiatal találkozhat a VOLT Fesztiválra szóló közvetlen invitációval, amelyet az MT Zrt. mellett DJ-k és fellépő együttesek is népszerűsítenek. A bécsi strandbár homokos fövenyén a fiataloknak és családosoknak szóló programok mellett flatscreen kivetítőkön a VOLT Fesztivál promóciós filmje és egyéb kedvcsináló turisztikai programajánlók is folyamatosan vetítésre kerülnek - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
A soros magyar EU elnökség impozáns bécsi zárórendezvényén, a központi Michaeler Platzon magvalósuló köztéri galérián keresztül bemutatásra kerülő 18 Magyarország impresszió közül az egyiket kifejezetten a Szigetnek szentelték. A szabadtéri kiállítás egész júniusban látható Bécs szívében, így minimum 3 millió látogatókontaktus valószínűsíthető.
Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a nyári könnyűzenei fesztiválok, pl.:VOLT, Balaton Sound, Bikefest, Sziget, stb. A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.