Megdöbbentő módon jutalmazta legjobb ügynökeit egy német biztosítótársaság. Hamburg-Mannheimer biztosító 2007 júliusában a budapesti Gellért fürdőben rendezett egy orgiát mintegy száz biztosítási ügynöknek. A német cégeknél ugyan nem példátlan, de már elfeledettnek hitt érát idéző eset nagy botrányt kavart a német lapokban.
Handelsblatt lap szellőztette meg elsőnek az ügyet, miszerint a német biztosító a magyar fővárosban található fürdőben rendezte meg jutalomestjét a legkiválóbb alkalmazottjainak. Megoszlanak a hírek a tekintetben, hogy pontosan hány lány is lehetett az eseményen, húsz és száz örömlányról is vannak beszámolók.
Annyi bizonyos, hogy a lányok jutalmazása teljesítmény alapon történt. Karszalaggal jelölték meg őket, aszerint, hogy milyen szolgáltatást nyújtanak. Nincsenek információink, hogy milyen széles skálán mozogtak ezek a szolgáltatások, gondolhatunk itt a masszázstól kezdve egészen a tényleges aktusig mindenre. A lányok ügyfelekként kaptak egy pecsétet a karjukra, az est végén ez alapján fizették ki őket.
A német közvéleményt nem igazán döbbentette meg az eset, hiszen ez sokáig jellemző volt az üzleti életükre. Nagyobb cégek gyakran szerveztek hasonló kéjutakat alkalmazottjaiknak. Így inkább csak meglepetésként ért mindenkit, hogy hasonló ügyek még ma is előfordulnak.

Iszonyat értékes kincset rejt a magyar föld: szörnyű, ahogy elpazaroljuk, pedig használni is lehetne
Magyarország geotermikus adottságai kiemelkedőek.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


