Komoly botrányt okozott Olaszországban az IKEA legújabb szicíliai üzletének megnyitójára készült plakát.
"Nyitottak vagyunk minden család számára" - ezzel a szlogennel, és egy homoszexuális párral plakátolta tele a svéd bútorgyártó, az IKEA legújabb áruházának megnyitása kapcsán Szicília egyik városát, Cataniát - írja a Kreatív Online.
A plakát szövege így folytatódik: Velünk otthon érezheted magad. Amit mi szeretnénk, az az, hogy megkönnyítsük az életét mindenkinek, minden családnak, minden párnak, bárkik is legyenek ők.

A reklámkampányról felháborodva írt a Silvio Berlusconi miniszterelnök tulajdonában levő napilap, az Il Giornale. A lap provokatívnak nevezi a hirdetést, és azzal vádolja az IKEA-t, hogy ennek semmi köze a melegek jogainak elismeréséhez, csupán egy pimasz marketingstratégia.
A lap szerint nem egy véletlenszerű esetről van szó, hanem a svéd imperializmus nyilvánvaló kísérletéről, hogy mindenkit azáltal tegyen egyenlővé, hogy ugyanazt az olcsó bútort birtokolják. A botrány persze nem befolyásolta negatívan a cataniai áruház megnyitását, amelybe az első napon több mint húszezer ember látogatott el, a nyitás pedig 308 munkahelyet teremtett
Berlusconi már korábban is foglalkozott az IKEA-val
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Mint arról a Pénzcentrum.hu is beszámolt, két évvel ezelőtt érdekes ötlettel állt elő Silvio Berlusconi azok számára, akik a közép-itáliai földrengésben mindenüket elvesztették. A miniszterelnök egyszerűen azt tanácsolta: "Menjenek új bútort vásárolni az IKEA-ba!"
Hírügynökségi jelentések szerint Berlusconi hozzátette: "Elég, ha egy kevés pénzzel elmegy az ember a svéd bútoráruházba, és ott olcsó lakberendezési cikkeket vesz."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


