A tekintélyes The New York Times hétvégi mellékletében azt a 41 helyet mutatja be olvasóinak, amelyek felkeresését nem szabad kihagyni 2011-ben. A "The 41 places to go in 2011" c. összefoglalóban Budapest kétszer is említésre kerül.
A magyar főváros először a 11. helyen, a dunai hajózás kapcsán kerül a figyelem középpontjába, majd a szerzők a hangulatos budapesti romkocsmák mellett sem mennek el szó nélkül: ezek a 40. helyen szerepelnek, külön budapesti kedvcsinálóba ágyazva.
A lap már nem először ajánlotta Magyarország turisztikai kínálatát olvasói figyelmébe. A The New York Times korábban írt már a "budapesti dizájnról" mint új turisztikai vonzerőről, az érdeklődők elé tárták a magyar borok világát, de az utazók hasznos információkra lelhettek a lap "Budapest 250 dollárból naponta" c. cikkéből is.
A KSH legfrissebb adatai szerint közel 400 ezer amerikai vendég, több mint 157 ezer vendégéjszakát töltött el a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken a 2010. január-novemberi időszakban. A vendégek száma 13%-kal a vendégéjszakák száma pedig 17%-kal növekedett 2009 azonos időszakához képest.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.