Strandhangulat, balatoni naplemente, minőségi szolgáltatások és világsztárok hosszú sora - ezek a Heineken Balaton Sound legfontosabb összetevői. Negyedik alkalommal is majd' kilencvenezren érkeztek a Balatonpart legrangosabb fesztiváljára.
A már megszokott szolgáltatások mellett idén is találkozhattunk számos újítással. Az egyik előremutató innováció a fesztiválpiacon világszerte elsők között tesztelt kártyás fizetési rendszer. Eszerint egy ingyen kapott kártyára a fesztivál területén több ponton lehetett pénzt feltölteni, mellyel egyszerűbbé vált a vásárlás a fesztivál több pontján.
Mint ahogy Gerendai Károly, a Sziget főszervezője elmondta: "ezzel a szisztémával még komfortosabbá válhatnak a fesztiválok, kevesebbet kell sorban állnia a vendégeknek, nem kell a visszajáró pénzzel húzni az időt. A tervünk az, hogy a jövőben ezt a rendszert más fesztiváljainkon tökéletesítsük."
Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, a Heineken Balaton Sound főszervezői rendkívül sikeresnek értékelték az idei eseményt, hiszen annak ellenére, hogy az elhúzódó válság hatására kevesebbet költenek az emberek szórakozásra, a látogatószám megközelítette a tavalyi csúcsot. Magyarország leglátogatottabb vidéki eseményére itthonról és külföldről 88 ezren utaztak Zamárdiba.
A fesztiválhangulat augusztusban a Szigeten folytatódik.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.